Mivel csak egy napot voltam itthon, de futni mindenképp akartam, így este 10 felé fogtam magam és elindultam. Izgalmakban nem volt hiány, volt itt vihar, sötét BMW, kóbor kutyák és fekete macskák is!

Dörgött, villámlott egész este, ám mindez nem szegte kedvem és a második 25 perces kocogással folytattam. Az idő miatt nem a szokásos nagy körömet tettem meg, hanem a házunk körüli utcákban keringtem, arra az esetre, ha jég kezdene hullani a nyakamba.

Azt megúsztam, de alig hallottam meg a MiCoach utasítását, 'gyorsíts fel a sárga zónába', az eső ömleni kezdett. Pár percnyi zuhéj elegendő volt, hogy bőrig ázzak, ami különösebben nem zavart, sőt, inkább örültem egy kicsit, mert szinte már zavaró volt a fülledt hőség.

Aztán gyorsan elállt, de egy s más még történt röpke negyedóra alatt: két méretes kóbor kutya fokozta az izgalmakat, amelyek megnyugvásomra tudomást sem vettem rólam. A csúcsot mégis az út legtávolabbi pontján, egy sötét, erdős kanyarban egy hasonlóan sötét BMW lassú elhaladása jelentette, de nagyon bent ülőket sem érdekeltem. Végül csaknem hazaértem, amikor nem is egy, hanem rögtön két fekete macska szaladt át előttem az úton. Remélem ezért nem jár dupla balszerencse...

Ja, azt majd elfelejtettem, hogy eközben a MiCoach szorgosan dolgozott, amellyel így másodjára sokkal összeszokottabb párost alkottunk, mint elsőre. Nagyjából sikerült betartani a kék és zöld zónákat, egyedül a leggyorsabb, három egyperces sárga szakaszokkal voltak gondok, utólag visszanézve meghajthattam volna őket jobban is. Lényeg a lényeg, az első 32 százalékos eredmény után ezt 69-re értékelte a rendszer, ami azért már sokkal jobban mutat.

Nem kell mondani, lényegesen jobban élveztem a mai kocogást, szinte teljesen "magára hagyott" a MiCoach, aminek persze örülni kell, de a végén már-már hiányzott az a kellemes, tempót diktáló hang a fülemből. Újabb 25 percen és 3770 méteren vagyok túl, azért így két órával utána érzem a lábaimban a távolságot, meg azt is, ez az utóbbi menet kissé nehezebb volt. Ennyi elég is volt a vidéki kalandból, alig várom a hétvégi folytatást!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr93138030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása