Már egyszer futottam ilyen programot (lásd felső kép), de csak megerősített az érzésben, a sárga kedvenc színem. Háromszor egy percre ugyanis a mai napon (lásd alsó kép) ismét belekóstoltam a lendületes futásba. Remek volt, jól is ment - nézzük a részleteket.

A pénteki kiadós foci és vasárnapi levezető kocogás után három napot pihentem és csak most, szerdán folytattam az edzést. Legutóbb kicsit nehéznek éreztem a lábaimat, ezért voltam úgy, hogy nem erőltetem, megérte, könnyedén róttam a kilométereket.

Az útvonal a régi: maradt a jó öreg bicikliút Dél-Budán a maga négy-öt jelzőlámpájával, ami szerencsére rendre zölddel talál meg, de az sem zavar már, ha pirosat kapok. Kedvenc részem egy Porsche-szalon, ami egy olyan autókedvelőnek, mint én, igazi csemege, látványosság.

Megvágva a múlt csütörtöki futást 25 percesre, most összehasonlítom azt a maival. Sok különbség nincs, az, hogy előbbire 71, erre pedig 66 százalékot kaptam a MiCoach-tól nem mérvadó, mert a mostanin rontó 5 perc utáni mélypont egy piros lámpás megállónak köszönhető.

Mint említettem, a sárga a kedvenc színem, az is biztos, hogy mióta futok, a kéket utálom. A MiCoach-on ugyebár ez a leglassabb futósáv, nekem viszont valahogy kellemetlen: a sétához gyors, de a kocogáshoz lassú, múltkor ugyan ment, de ma csak küzdöttem vele.

A zöldben emlékszem, ahogy legutóbb, most is figyelmeztetett a készülék, hogy gyorsan haladok, ez a görbén is látszik, szinte a középső 15 percet teljesen a sárga határán tempóztam végig. Nem hiába a mai plusz 200 méter és a fél km/h-val nagyobb sebesség. 

Két kísértetiesen hasonlító futás volt, mivel betartottam az utasításokat, de úgy éreztem, maradt még bennem bőven, sárgában többet is el tudtam volna tempózni. Ebben a stresszoldó programban ilyen futás nincs, de rövidesen keresek olyat, amiben bőven lesz!

Akárhogy nézem a múlt- és az eheti futás ábráját, akkor is a sárga a kedvenc színem!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr693156596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása