Evés közben jön meg az étvágy - szokták mondani, valahogy én is így vagyok a Formula-1-ből vett fogalommal élve szabadedzéssel. Mivel kint tombolt a 33-34 fok, így nem akartam programot futni, csak úgy magam tempójában. A végén csaltam is, de csak szerencsém volt!

Hőségben futni teljesen más tészta, mint normál időjárás közepette, ezt most saját bőrömön tapasztaltam. Ha kíváncsi vagy rá, mire kell ilyenkor vigyázni, akkor kattints egy korábbi bejegyzésemre, sok hasznos információt találsz, amiből párra most én is odafigyeltem.

Ennek megfelelően nagy nehezen előmatattam a szekrény mélyéről egy fehér pólót és futás előtt még a munkahelyem lehúztam egy félliteres ásványvizes üveg tartalmát. Ezután csak arra figyeltem, hogy ne hajtsam szét magam, de azért tisztes tempót diktáljak.

Maradjunk annyiban, hogy nem sokáig bírtam, és maga a tréning se tartott örökké. Úgy nyolc percig mentem becsülettel, de utána jobbnak láttam, ha kicsit sétálok egyet. A végén még nyúztam magam, ám összességében elég gyászosra sikerült ez a mai nap.

Persze, lehet, hogy csak a türelmetlen vagyok, de amikor négy utcával a ház előtt a sarkon egyszer csak teljesen véletlenül óramű pontossággal befordult lakótársam az autójával, én olyan boldogan és megkönnyebbülve pattantam be, hogy csak na.

Kíváncsi voltam, a hirtelen negyvenes tempóra mit reagál a MiCoach, ám visszanézve a jó öreg kütyüt nem lehet csak úgy átverni, a sebességnél bizony az utolsó percnél nullát mutatott. Egy kicsit tehát csaltam, de mondjuk azt, hogy inkább szerencsém volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr593174231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása