Két hete írtam arról, nem egy nagy ördöndősség az edzésprogram kiválasztásának folyamata az adidas MiCoach oldalán. Picit nehezebb feladat elsőre a rengeteg terv között eligazodni, főleg angol nyelven. Most útmutatóval szolgálok, bemutatom, melyik mit kínál, így segítve a hozzád és céljaidnak leginkább megfelelő program megtalálásában! Hármat már bemutattam, most a maradék négy következik!

'Lose weight'

A súlycsökkentő programcsomag tartalma egyértelmű. Ami igazán előnyös a MiCoach kínálatában, hogy akkor is nyugodtan belevághat az ember, ha éppen komoly súlyfelesleggel küszködik. A szokásos hétlépcsős rendszer első szintjén ugyanis még csak futni sem kell: eleinte tíz, majd 15-20, végül egy 30 perces gyaloglással teljesíthető. Ha nehezíteni akarunk dolgunkon, akkor a rendszer először a zöld, utána a sárga, a legnehezebb 7-es szinten pedig a piros zónával is megismertet minket. 9-12 hét alatt teljesíthető 25-34 tréninget magában foglaló csomagok közül választhatunk. Nincs kifogás, ha fogyni akarsz, az adidas honlapján biztos megtalálod a tökéletes programot. Csak rajtad múlik, mikor vágsz bele! Hajrá!

'Destress'

A stresszoldó csomag lényege, hogy négy hét leforgása alatt lazán kocogva felfrissülhetsz, de akár teljesen kihajtva magad oldhatod a feszültséget. Itt minden egyes szint változatos, így rögtön az 1-esen egy-egy percig sárga zónában kell tempóznod, igaz, az edzések nem hosszabbak, mint 15 perc. A nehezebbek általában 25-35 percesek, tartalmaznak állandó tempóváltást igénylő tréningeket ugyanúgy, mint csak sétát. Ha felhúztak a munkahelyen, vagy eleged van a tanulásból az egyetemen, akkor válaszd a legegyszerűbb megoldást, fusd ki magad és vezesd le a feszültséget! Hétszer tíz edzés vár rád!

'Learn to run'

Bár első látásra a futásnál egyszerűbb sport nem létezik, azért ész nélkül ezt sem lehet csinálni. Ha profi segítőtársat keresel, akkor az adidas MiCoach-nál jobbat nem találsz, hiszen a 'tanulj meg futni' címre hallgató csomagot éppen a kezdőknek találták ki. Nincs más dolgod, mint a kijelölt zónákban kocogni, és lépésről lépésre haladva sajátíthatod el a sportág csínját-bínját. Tervtől függően 10-12 hét alatt 30-35 edzést teljesítve révbe érhetsz!

'Be fit'

Nem elég edzésbe lendülni, erőnlétet szerezni, azt meg is kell tartani. Ebben segít a 'maradj formában' programcsomag, amely több mint két hónapon át őrzi meg, sőt tovább fokozza erőnléted. Ha szeretnéd, kezdhetsz egyszerű sétával (1-es szint), vagy kombinálhatod ezt laza kocogással (2-es, 3-as szint), persze gyorsíthatsz is (4-es szint), sőt, rövid sprintekkel is megfűszerezheted terved (5-ös szint), ha pedig hosszabb ideig, akár 45 percig meghajtanád magadat, arra is van lehetőség (6-os, 7-es szint) bőven.

A bejegyzés trackback címe:

http://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr93178014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.