Eddig rendre csak a pulzussal foglalkoztam, mint az adidas miCoach Pacer edzésterveinek alapja, pedig ennél sokat többet tud a rendszer. Tiszta és átlagsebességet, lépésszámot mér és ábrázol távolság vagy eltelt idő függvényében minden egyes tréning során.

Korábban említettem, hogy a futás közben egy gombnyomásra tájékoztat a Pacer az eltelt időről, az elégetett kalóriáról és a megtett távolságról. Ezt csak része a kütyü tudásának, mert a kocogás után saját fiókunkba belépve tovább tudjuk bontani, elemezni az adatokat.

Erre az adidas.com/hu/micoach oldalon a felső menüsávban a 'Track' ikonra való kattintással van módunk. Itt kiválaszthatjuk éppen melyik edzés eredményeit szeretnénk megtekinteni, amelyet a rendszer egyből grafikusan, színekkel ábrázolva tár elénk.

Alapjáraton a pulzusszám jelenik meg, mutatva, hogy az előre kijelölt színsávokhoz képest hogyan teljesítettünk, az eredményt pedig a bal oldalon százalékosan jeleníti meg. Ezt alul tudjuk módosítani a 'View by' (megtekintés) 'Time' (idő) vagy 'Distance' (távolság) szerint.

Kicsit jobbra tekintve látható az 'Overlay' gomb, mellette pedig azt választhatjuk ki, mi mindent szeretnénk még megjeleníteni. Alapból a 'None' (semmit) látható, ezen felül kiválaszthatjuk a 'Pace' (átlagsebesség), a 'Speed' (sebesség), illetve a 'Stride Rate' (lépésszám) fület is, amelyet szintén képes ábrázolni a rendszer.

Ha a jobb alsó sarokba tekintünk, akkor az 'Analysis Bounds' (a mérés határai) című pont bepipálásával az ábrán a sávok eltolásával az adott edzés tetszőleges szakaszát is ki tudjuk választani, ilyenkor a rendszer csak a meghatározott rész adatait elemzi.

A bal oldalon a 'Notes' (jegyzetek) gombra kattintva pedig feljegyzéseket készíthetünk, ezen felül ötös skálán saját magunk is értékelhetjük teljesítményünket. Mivel a miCoach nem csak futás közben használható, így azt is kiválaszthatjuk, hogy milyen tevénykeséget végeztünk: 'Running' (futás), 'Walking' (gyaloglás), 'Cycling' (kerékpár), 'Nordic Skiing' (sífutás) vagy 'Other' (egyéb).

Végül ha szeretnénk megosztani barátainkkal eredményeinket, a jobb felső sarokban nyílik lehetőség az adott edzés ábrájának Facebookon való posztolására ('Share' - megosztás ikon), e-mailben történő elküldésére (levél ikon) vagy nyomtatására (nyomtatás ikon).

A bejegyzés trackback címe:

http://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr103217533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.