Fejlődj hétről hétre!

2011.08.30. 15:44

Ha lankadna benned futás közben az elszántság, a szellem, akkor ne feledd, új céllal belevágni minden új hétbe erőt, motivációt és örömre, elismerésre ad okot. Amint kiválasztottad a miCoach-on keresztül edzésterved, találj ki reális és mérhető célokat, és figyelj oda, hogy azok egyben hosszútávú kitűzésekhez kapcsolódjanak, így fogyás, vagy egy versenyen való részvétel. Most megosztunk veled néhányat!

Oszd be az idődet!

Jelölj ki előre egy meghatározott időtartamot, amikor csak a futással szeretnél foglalkozni. Figyelj arra, hogy ne akarj 90 percet rászánni egyetlen tréningre, ha előtte soha nem mozogtál fél óránál többet. Teljesíthető célokat tűzz ki magad elé!

Maradj a zónában!

Amikor végeztél a miCoach Pacer irányította edzéssel, számítógépen keresztül megtekintheted hogyan sikerült betartani a pulzusszámhoz kapcsolódó erőkifejtési zónákat mozgás közben. A rendszer mindig értékel. Próbálj meg javítani mindig például öt százalékkal. Ha ez sikerül, akkor legközelebb magasabbra teheted a lécet!

Légy kiegyensúlyozott!

Mindig teljesíted a miCoach által kijelölt edzéseket? Olyan programot alakíts ki, amelyet anélkül tudsz elvégezni, hogy nem szakadsz bele. Ha szükséges, bármikor módosítani tudod a tréningek időpontjait!

Légy határozott!

Óriási a különbség, hogy elhatározod, 'ezen a héten háromszor megyek el edzeni', illetve, 'lehet, hogy két-háromszor megpróbálok mozogni egyet'. Jegyzetelj a miCoach fiókodban a 'Personal Info' (személyes információ) fül alatt, hogy biztos ne feledkezz el semmiről!

Ne feledd, a miCoach.com-on mindent megtalálsz céljaid eléréséhez!

A bejegyzés trackback címe:

http://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr453224550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.