Amikor nemrég bemutattuk az adidas MiCoach Pacert, azt írtuk, könnyen beüzemelhető, villámgyorsan megtanulható használata, amely hamar rutinszerűvé válik. Jelentem, kézhez kaptam az eszközt, túl vagyok ezen a manőverem és pár bosszantó apróságot szeretnék megosztani, amelyet másképp csinálva időt spóroltam volna meg.

Amúgy egyáltalán nem volt bonyolult, csak pár ponton elakadtam. Nézzük most ezeket! (Hogy mi a beüzemelés pontos menete, azzal most nem foglalkozom, ha kíváncsi vagy rá, itt elolvashatod!)

  • Kicsomagolás után ugyebár a központi egységet csatlakoztatni kell a számítógéphez, ám arra hirtelen nem jöttem rá, hogy a laptopom miért nem ismeri fel automatikusan azt. Azért, mert ehhez először az internetről, a MiCoach oldaláról le kell tölteni, majd telepíteni a kapcsolódó programot! Ezzel félig készen vagyunk!
  • Ezzel nincs vége, hiszen csak akkor látja a gép a Pacert, ha a tetején található apró mozgatható gombot a középső (FREE) állásba toljuk (lásd lent jobb alsó kép)! Ilyenkor piros-kék színben villog a készülék. Kész!
  • Funkciók végtelen tárháza! Belépve saját fiókomba láttam, mennyire elképesztően sok lehetőség áll rendelkezésemre. Neked első futásod előtt  a fekete alapon zöld sávban látható öt ikon közül a 'Plan' - ezen belül 'Training Plans'(ahol az edzéstervek közül válogathatsz), majd a 'Manage' - ezen belül 'Schedule' (itt láthatod és szerkesztheted naptárszerűen az edzéstervedet) ikonra lesz szükséged. Én persze ezt nem tudtam, és addig-addig kalandoztam, hogy végül arra eszméltem, éjfélt üt az óra, így az első futásra csak kedden kerül sor.
  • Rutinosabb futóknak talán nevetséges kérdés, de nekem rövid fejfájást okozott, hogyan rögzítsem a cipőmhöz a lépésszámlálót. Mint kiderült, két részre bontható: a nagyobb vázszerű darabját a fűző alá kell csúsztatni és felülről rá kell pattintani magát a mérőegységet. Pipa!
  • Észleltem az első két bekapcsolásnál, hogy a MiCoach nem érzékeli automatikusan a lépésszámlálót vagy a szívritmusmérőt (vagy az egyik vagy a másik pirosan világított zöld helyett - lent, jobb felső kép). Ilyenkor ha valóban a lábadon és a mellkasod köré van tekerve a két eszköz, akkor kapcsold ki a központi egységet és újra be. Harmadjára eltűnt a piros fény és három zöldet láttam (lent bal alsó kép), azaz készen álltam az indulásra!

Mint látható, nem nagy dolgokról van szó, csak pár apróságról, amelyet egy hozzám hasonló amatőr futó elsőre nem biztos, hogy kitalál, vagy meg tud oldani. Remélem tudtam segíteni! Holnap az első futás tapasztalataival jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr503126628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuck me i'm famous 2011.08.11. 09:54:47

Nekem az a bajom, hogy telepítettem rá edzéstervet meg mindent, de amikor elkezdek vele futni nem ad semmiféle instrukciót...mit csináljak??

Futó Tivadar 2011.08.11. 16:54:04

@fuck me i'm famous: Szia, a központi egységen neked kell kézzel kiválasztani az edzésterv hányas programját szeretnéd futni. Ehhez nyomd meg a készülék tetején, annak bal oldalán található gombot, majd ha ezzel megvagy, nyomd meg a bal oldali zöld lámpa melletti futó ikont. Ezután menni fog! Ha mégsem, írj ide újra nyugodtan, megoldjuk valahogy!

Rent 2011.09.12. 11:58:15

Sziasztok!
Nekem az a problémám, hogy miután minden beállítással megvagyok, nem tudom szinkronizálni a kütyüt. Egyszerűen hiába kattintok a "synchronize" gombra nem történik semmi. Természetesen of állapotban csatlakoztattam a géphez, ahogy kell! Ha van valakinek ötlete, szóljon!
Köszi

Futó Tivadar 2011.09.13. 14:56:27

Szia! Éppen ott van a baj, hogy off módban kapcsoltad a Pacert a géphez. Azt a középső, azaz free állásban kell csatlakoztatni, és onnantól menni fog a szinkronizálás. Remélem, hogy megoldódik a gond, ha nem, írj ide nyugodtan!

Rent 2011.09.16. 21:33:20

Köszi!
Közben találtam külföldi oldalon, megoldást. Win7 kompatibilitás gondok voltak. De már beállítottam.
Köszönöm!
süti beállítások módosítása