Sziasztok!

A melónak mára vége, hazaértem, óvatosan vacsoráztam, az imént pedig csatlakoztattam a MiCoach-ot a gépemhez, edzésprogramot választottam és máris indulok első futásomra, ezelőtt jelentkezem be.

  • Hogyan választunk tervet? A felső, fekete alapon zöld ikonsorból a 'Plan' majd a 'Training Plans' fülre kattintva felugró ablakok közül a 'Running'-ra klikkeltem. Ezen belül két csoport állt rendelkezésemre, a felső az egyszerűbb 'Cardio plans' (azaz az erőnlétedet fejlesztő tervek), illetve az alsó a rutinosabbaknak ajánlható Strength and Flexibility (erőt és robbanékonyságot növelő programok). Előbbiből a hét opció közül a Destress (stresszoldó) névre hallgatót választottam. Hónapok óta úgysem jut másra időm, mint a munka, jót fog tenni egy kis szellőztetés a fejemnek.
  • Mivel rendszeresen sportolok, így a hét nehézségi szint közül a negyedik lett szimpatikus, jobb alul a 'Next Step - Personalize' ikonra kattintottam, megtartva az eredeti beállításokat,azaz a heti három edzést töltöttem be a programot.
  • Ezután egy naptár jelent meg előttem, mutatva a kilenc edzés dátumait.
  • Végül egy utolsó lépés maradt, szinkronizálni a géphez csatlakoztatott MiCoach-al, ami azért rendkívül fontos, mert így tápláljuk be a készülékbe az edzésprogramot.
  • Az egész nem tartott tovább, mint három perc.

Immár nem maradt más, mint belevágni első közös futásomba a MiCoach Pacerrel! Ez a tréning programja, a két legkönnyebb, kék és zöld intervallum váltogatja majd egymást öt percenként. Remélem gond nélkül sikerül teljesíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr813136929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása