Foci után, futás előtt

2011.08.07. 08:25

Pénteken este váratlanul egy focimeccsen kötöttem ki, ami alaposan kimerített, így vasárnapra halasztottam a futást. Szerencsére az előttem álló program inkább pihentető, így nem lehet vele gond.

Miután visszaértem szüleimtől Budapestre érkezett a telefon, jönnék-e focizni? Mivel vagy két hete nem játszottam és mindent megadtam volna egy jó meccsért, így azonnal igent mondtam. Végül kétórás zakatolás után nem mi nyertünk (14-14 lett a vége), de a tűző napsütésben úgy elfáradtam, hogy alig bírtam hazavánszorogni.

Emiatt a szombatra beütemezett harmadik edzést elnapoltam vasárnapra, inkább pihenek egy napot, mint hogy túlterheljem magam. Most indulás előtt már minden rendben, különösebben nem érzem lábaimban a kilométereket, így nyugodtan vágok neki a tréningnek, amely megegyezik az első programjával.

Három kék zóna között két zöld szakasz vár rám 25 perc alatt, nem tűnik teljesíthetetlen feladatnak, célom, hogy javítsak a keddi 32 százalékos eredményen. Lesz mit!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr283147673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása