Nemrég értem haza, teljesítettem a harmadik futást a MiCoach-csal, amely papíron azonos volt, mint az első, de valójában kétszer olyan jól sikerült. Nem hiába, gyorsan összebarátkoztam az eszközzel!

Még mielőtt beszámolnék tapasztalataimról, egy pillanatra visszaugrom arra a bejegyzésre, amelyben azt fejtegettem, milyen bosszantó gondok lépnek fel a MiCoach első használata előtt. Nos, minden kezdet nehéz, ugyanis másodjára csütörtökön probléma nélkül ment a kütyü beüzemelése, harmadjára pedig már szinte automatikusan a pulzusmérő és a lépésszámláló összehangolásától az edzésprogram választásáig. Ez tényleg pofonegyszerű!

(Ha bármilyen kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban, írjátok meg hozzászólásban, segítek!)

Vidéki kitérőm után tehát visszatértem Budapestre és folytattam a harmadik programmal a stresszoldó edzést. Az eredmény sokkal biztatóbb, hiszen ugyanúgy három kék közte pedig két zöld zónát kellett teljesíteni, mint kedden, de ezúttal sokkal jobban betartottam az előírtakat, és nem kellett folyton tempón igazítására figyelmeztetnie a MiCoach-nak. Az elején kicsit megint túlbuzgó voltam, utána meg talán túl lassú, de egyébként jól ment.

Meg is kaptam a jutalmat, hiszen míg az első kocogásomat 32, addig erre 58 százalékra értékelte a készülék. Különösebben nem volt megerőltető menet, túl sok volt benne a séta, és a zöld zónában is egy picit lassú volt a tempó ahhoz, hogy kényelmesen érezzem magam. Őszintén szólva elfogadtam volna egy-két sárga szakaszt, amely biztos megpezsdítette volna az életem, de azért így sem volt ez rossz, újabb 3,55 km teljesítve!

Most egy kis pihenő következik, mert a pénteki foci és a mai futás együtt lehet, hogy sok volt, és inkább nem erőltetem túl magam, abból csak baj, sérülés lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr583147703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása