Napok óta gondolkodtam rajta, hogy kilépek a mókuskerékből és futok egyet úgy, mint régen: saját kedvemre, tempómban. Félreértés ne essék, kiválóak voltak az eddigi edzések, de továbbra sem próbáltam ki magam teljes erőből mozogva. Most pótoltam és nem utasításokra róttam a kilométereket, hanem a MiCoach-ot 'szabad' módba kapcsoltam. Mert igen, az adidas okoskészüléke ilyet is tud!

Rövid, de annál tartalmasabb programra gondoltam, hogy végre lemérjem, milyen az, amikor kifutom magamból a maximumot, erre ugyanis eddig nem volt lehetőségem. Végül 15 perces öngyilkolás lett belőle, mert számomra őrült tempóval kezdtem és ez a táv közepére, második felére visszaütött - kifáradtam, leginkább lábaim fulladtak ki.

Azt majd elfeledtem, hogy a Pacer eközben mérte minden adatomat, de ezúttal nem szólt közben, mivel nem 'MiCoach', hanem 'Free' üzemmódban használtam. Ehhez csak annyit kellett tennem, hogy a főegység tetején található gombon a bekapcsolásnál nem kettőt húztam balra, hanem csak egyet, mintha épp laptophoz kapcsolnám.

Élveztem a szabadságot, jó volt úgy mozogni, hogy nem vagyok korlátozva, persze egy idő után szenvedni kezdtem, ami sohasem kellemes érzés. A lényeg, hogy ez a nap arra ösztönzött, hogy jelenlegi stresszoldó programot újragondoljam, talán kipróbáljak egy újat, ami nagyobb kihívás elé állít és jobban megterhelhetem magam.

Legközelebb kiértékelem és összehasonlítom ezt a mai tréninget a korábbiakkal a MiCoach honlapján található adattömeg segítségével, és kitalálom, milyen tervvel és formában folytassam!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr173163060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása