Huhh! Elég  zaklatott futáson vagyok túl, volt bőven dolga a MiCoach-nak. Ha lenne lelke a készüléknek, mondhatná, na ennek aztán beszélhetek, úgyse hallgat rám! Persze minden kezdet nehéz, a lényeg pedig az, teljesítettem az első küldetésem!

Néhány hete új albérletbe költöztem barátaimhoz Budán, a környékkel pedig még nem teljesen barátkoztam meg, így úgy döntöttem, hogy ezt a kocogást egy kis feltérképező túrával kötöm egybe. A tereppel való ismerkedésnek persze vannak hátrányai!

Annyit tudtam, a ház mögött elindulva egy bicikliút vár, de azt nem, hogy ezt minden sarkon egy-egy út vágja ketté jelzőlámpával. Pirosba így ha tetszik, ha nem beleszaladtam, nem is egyszer, ami nem tesz jót a ritmusnak, de szép kis kört futottam pont annyi idő alatt, amennyit a MiCoach programban szerepelt.

Ez 25 perc volt, mégpedig három 5 perces laza kék és két kicsit nehezebb zöld (a kategóriákat pulzusunk alapján szabja meg a készülék, de itt magunk is pontosíthatjuk) szintből állt. Az a görbéből is látszik (lásd fenti képen), eleinte nem sokat törődtem a tartományokkal, csak mentem előre saját iramomban.

Valószínűleg a megszokás miatt történt így, de a végére kitapasztaltam, a kék zónához elegendő egy erős sétatempó, míg a zöldben maradáshoz is elég könnyedén kocogni. A MiCoach persze nem győzte mondani a fülemre, lassítsak, néha pedig gyorsítsak, nem csoda, hogy az elején zaklatott menetet jeleztem előre!

Egyébként tetszett a 'közös edzés', viszonylag könnyedén sikerült teljesíteni a feladatot, arra pedig, hogy a 3890 méteres futásomat 32 százalékosra értékelte a MiCoach (50 százaléktól tekinthető jónak) annyit mondok, lesz az még jobb is. Ismerkedésnek ez tökéletes volt!

Ami elsőre tetszett

  • Egy gombnyomással bármikor megtudtam a megtett távolságot, az eltelt időt és az elégetett kalóriát.
  • A Micoach automatikusan közölte, mikor tartok a táv negyedénél, felénél és háromnegyedénél, a végén pedig pár dicsérő szóval is élt.
  • Jó volt, hogy valaki irányít, nem pedig ész nélkül megyek előre.
  • Kellemes hangon szólt hozzám a MiCoach, amely úgy sem volt zavaró, hogy sokszor kellett közbeszólnia a rossz tempóválasztásom miatt.

És ami nem

  • Nem tudtam előre pontosan belőni, milyen tempót jelent a kék és zöld zóna, csak törtettem előre.
  • Nem volt megterhelő a futás, lehet pontosítani fogok a pulzusértékeken, így pedig az egyes zónák nehézségén.

Csütörtökön jövök a második edzéssel, úgy néztem ennél nehezebb lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://micoach.blog.hu/api/trackback/id/tr923137227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása